Запитання й відповіді

Sparsh FAQ

1 . Замовлення не було оплачено, що далі?

У цій ситуації ми просимо вас оформити та оплатити замовлення повторно. Транзакції автоматизовані, тому якщо замовлення не було оплачено, система автоматично анулює його. Відновити оплату вже неможливо. Після того, як ви правильно оформили та оплатили замовлення, ви отримаєте підтвердження транзакції на електронну пошту.

2 . Чи можу я виправити невірні дані після оформлення замовлення або скасувати замовлення?

Все залежить від поточного стану вашого замовлення. Зміни можливі не на кожному етапі вашого замовлення. Будь ласка, зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів за адресою [email protected] якомога швидше після оформлення замовлення.

3 . Як використовувати промокоди?

Після того, як ви досягли потрібної суми замовлення, введіть промокод у підсумок кошика і натисніть кнопку "ЗАСТОСУВАТИ ЗНИЖКУ", щоб активувати його. Безкоштовний товар буде автоматично додано до вашого замовлення, а розраховану знижку буде видно в підсумку

4 . Чому я не можу перейти до поля "оплатити"?

Після того, як ви перейшли до оформлення замовлення, під опцією "вибір способу доставки", будь ласка, натисніть на опцію "продовжити" в чорному полі, заповніть свої дані, а потім прийміть умови та положення.

5 . Яка вартість доставки? Від якої суми доставка безкоштовна?

Вартість доставки з передоплатою (посилка і кур'єр) становить від 69 грн. Оплата при доставці коштує від 100грн. Однак, якщо замовлення перевищує 800 грн , доставка безкоштовна, за винятком післяплати.

6 . Як я можу перевірити статус моєї посилки?

Як тільки ваша посилка буде відправлена, ви отримаєте електронний лист з номером посилки та посиланням для відстеження доставки на сайті перевізника.

7 . Після оформлення замовлення я отримав інформацію, що замовленого мною товару немає в наявності, чому?

Ми робимо все можливе, щоб підтримувати нашу пропозицію в актуальному стані. Однак бувають випадки, коли у нас на складі є менше товарів, готових до відправлення, ніж повідомляє система магазину (наприклад, через випадкове знищення товару на складі).

8 . Чи можу я змінити придбаний товар після оформлення замовлення?

На жаль, змінити замовлення після його оформлення неможливо. Однак нагадуємо, що у вас є 14 днів для повернення товару, надісланого вам без видимих ознак використання, рахуючи від дати доставки за вказаною адресою.

9 . Я отримав дефектний товар, що далі?

Ми приймаємо всі скарги електронною поштою на адресу: [email protected]. Будь ласка, вкажіть номер вашого замовлення, опис пошкодження та надішліть нам фото дефектного товару.

10 . Скільки коштує повернення товару?

Якщо ви повертаєте все замовлення, ми відшкодуємо повну вартість як замовлених товарів, так і вартість доставки. Якщо ви повертаєте лише частину товарів, ми повернемо гроші лише за ці товари. Деталі доступні в умовах та положеннях. 

11 . В отриманій посилці відсутні товари або в посилці є товари, відмінні від замовлених. Як подати скаргу?

Всі скарги приймаються електронною поштою. У цьому випадку, будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою за адресою [email protected]. Будь ласка, вкажіть номер вашого замовлення та опишіть ситуацію - яких товарів не вистачає і що не відповідає замовленню.

12 . Скільки часу триває розгляд скарги або повернення?

Магазин розглядає скаргу або повернення протягом 14 днів з моменту її отримання.

13 . Замовлення було скасовано, а я не отримав відшкодування на свій рахунок.

Якщо замовлення було скасовано і кошти не були списані з рахунку покупця, а лише заблоковані, повернення коштів має відбутися автоматично. Якщо ви не отримали відшкодування, будь ласка, зв'яжіться з Adyen - це процес, який знаходиться поза нашим контролем і не залежить від нас.

14 . Як скасувати замовлення?

Щоб скасувати замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів або через чат. Ви можете скасувати замовлення лише тоді, коли воно ще не знаходиться в процесі (не завершене).

15 . Як отримати знижку за підписку на розсилку?

Якщо ви хочете бути в курсі майбутніх акцій та новин, будь ласка, підпишіться на нашу розсилку. В якості привітального подарунку ви отримаєте унікальний код на знижку 15% на товари, на які не поширюються акції.

16 . Чи означає підписка на розсилку новин створення облікового запису?

Підписка на розсилку не означає створення облікового запису. Підписавшись на розсилку, ви отримаєте доступ до інформації про нові продукти та акції, доступні в нашому магазині.

17 . Чи потрібно створювати обліковий запис перед оформленням замовлення?

Не обов'язково реєструватися перед оформленням замовлення, але наявність облікового запису має ряд переваг. Серед іншого, це економить ваш дорогоцінний час при здійсненні майбутніх покупок. Якщо ви створите обліковий запис, ваша платіжна адреса буде збережена в системі, і вам не потрібно буде вводити її вручну при наступному замовленні. У розділі "Мій кабінет" ви знайдете всю історію своїх покупок і зможете відстежувати статус замовлень в режимі реального часу.

18 . Чи тестується продукція Eveline Cosmetics на тваринах?

Косметика, вироблена Eveline Cosmetics, не тестується на тваринах і не продається в країни, які вимагають такого тестування. Бренд має сертифікат Cruelty Free та сертифікований Асоціацією косметики без жорстокості (Cruelty Free Cosmetics Association). Крім того, веганська, вегетаріанська та натуральна косметика, яка має у своєму складі понад 95 відсотків інгредієнтів, отриманих природним шляхом, набуває все більшого поширення в нашому асортименті.

19 . Чому я не можу додати товар до кошика?

Можливо, ви намагаєтеся додати до кошика товар, який має різні варіації, наприклад, за кольором. Просто виберіть колір, який вас цікавить, і натисніть кнопку "Додати в кошик". Друга причина - товар відсутній в наявності.

20 . Чому товар має статус "Немає в наявності"?

Товар може бути недоступний через тимчасову відсутність на складі або через те, що товар повністю розпроданий. Якщо вас цікавить наявність певного товару, зверніться до служби підтримки клієнтів через чат або за адресою [email protected] 

У вас інше запитання ?

 

Скористайтеся нашим чатом або зверніться до служби підтримки клієнтів за адресою [email protected]

Зареєструйтесь, щоб отримувати сповіщення, коли цей продукт знову буде в наявності.